ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Το prasinosbath.gr είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα έκθεσης και διάθεσης των προϊόντων μέσω του Διαδικτύου της ελληνικής ομόρρυθμης εταιρείας ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΦΟΙ ΟΕ (διακριτικός τίτλος “Prasinosbath”), που εδρεύει στη στα Μελίσσια Αττικής επί της λεωφόρου Δημοκρατίας 65, ΤΚ 15127. Εφ εξής η αναφορά στην prasinosbath θα παραπέμπει στην εταιρία ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΦΟΙ ΟΕ – Prasinosbath.
Πριν εισέλθετε στο ηλεκτρονικό κατάστημα και περιηγηθείτε στις ιστοσελίδες μας, διαβάστε προσεκτικά τους ακόλουθους όρους και προϋποθέσεις που ισχύουν για τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της prasinosbath και βεβαιωθείτε οτι συμφωνείτε με αυτούς. Η οποιαδήποτε παραπάνω περιήγηση και χρήση της ιστοσελίδας μας συνεπάγεται την ρητή και ανεπιφύλακτη συγκατάθεση και συναίνεση σας με αυτούς.
Η prasinosbath διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους συγκεκριμένους όρους και προυποθέσεις συναλλαγών, που γίνονται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος, σύμφωνα με τις αλλαγές προιόντων, προμηθευτών αλλά και της οικονομίας. Η prasinosbath αναλαμβάνει την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρηστές για τυχόν τροποποιήσεις, μέσω από την ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.
Η prasinosbath διατηρεί μια δεσμεύση ως προς την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα μας, τόσο όσον αφορά την ύπαρξη και περιγραφή συγκεκριμένων χαρακτηριστικών για κάθε προϊόν που διαθέτει όσο και για την ορθότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η εταιρία διατηρεί την επιφύλαξη τυχόν τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών που έχουν διαφύγει της προσοχής
Η ιστοσελίδα prasinosbath είναι ο επίσημος διαδικτυακός τόπος της ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΦΟΙ ΟΕ. Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από την prasinosbath, συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της prasinosbath και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων. Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την prasinosbath ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της prasinosbath ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού.
Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή και έκθεση τους στις ιστοσελίδες της prasinosbath δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.
Κωδικοί αναγνώρισης πελάτη
Δίνεται η δυνατότητα κατά την δημιουργία οποιασδήποτε παραγγελίας μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος να δημιουργήσετε και να χρησιμοποιείτε δυο αναγνωριστικά στοιχεία που θα σας παρέχουν την ασφαλή πρόσβαση στις προσωπικές σας λεπτομέρειες. Το όνομα χρήστη (username) ή το e-mail σας, ότι προτιμάτε απ’τα δύο, και ο μυστικός κωδικός ασφαλείας (password).
Έχετε την δυνατότητα να μεταβάλλετε τον μυστικό κωδικό ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (e-mail) όποτε και όσο συχνά επιθυμείτε. Σε περίπτωση απώλειας του ή διαρροής του προσωπικού μυστικού κωδικού ασφαλείας σας θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της prasinosbath ουδεμία ευθύνη φέρει για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.
Αυτόματη αποσύνδεση Σε περίπτωση που δεν κάνετε την οποιαδήποτε κίνηση στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα για 20 περίπου λεπτά γίνεται αυτόματη αποσύνδεση.
Απόρρητο μεταφοράς προσωπικών δεδομένων
Για την εξασφάλιση του απορρήτου της μεταφοράς των δεδομένων κατά τη διάρκεια σύνδεσης χρήστη όπως κωδικοί, διευθύνσεις, αριθμοί τηλεφώνων κλπ, χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL/TLS με RSA 2,048-bit και αλγόριθμο υπογραφής ECDSA/SHA-256. Το σύστημα έχει πιστοποιηθεί από την εταιρία Comodo, η οποία ειδικεύεται σε θέματα ασφαλείας συναλλαγών.
Απόρρητο συναλλαγών
Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή/μέλος στη prasinosbath είναι εμπιστευτικές και η prasinosbath έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Η prasinosbath δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής. Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους. Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.
Η prasinosbath κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρ/κά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση / αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος.
Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία και κατά την εξέλιξη της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της prasinosbath, θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων e-mail, τα οποία θα αναφέρουν τη πρόοδο της παραγγελίας. Αυτά τα μηνύματα αφορούν τα εξής βήματα:
Σε αναμονή: Η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από εμάς αλλά δεν έχει εξοφληθεί ακόμη. Συνήθως αυτό το βήμα συμβαίνει όταν έχετε επιλέξει ως μέθοδος πληρωμής «Τραπεζική μεεταφορά».
Επεξεργασία (Ετοιμασία): Η παραγγελία σας έχει εξοφληθεί και βρίσκεται στο στάδιο συγκέντρωσης προϊόντων στην αποθήκη μας.
Ολοκλήρωση: Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και πραγματοποιήθηκε η αποστολή της στο χώρο σας. Επίσης αν έχετε κάνει παραγγελία για παραλαβή από το κατάστημα τότε η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή.
Σε περίπτωση που στη παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στο site μας.
Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθόλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωση σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.
Ακύρωση Παραγγελίας
Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε “πίσω” (“back”) και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί “Aφαίρεση” (“Remove”). Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν (το στάδιο της παραγγελίας δεν βρίσκεται στην κατάσταση “Ολοκληρωμένη” μπορείτε να καλέστε τηλεφωνικά την εταιρία μας στο 2108042794 εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελιάς και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει να σας εξυπηρετήσει άμεσα και να σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης
Για παραλαβή απ’το κατάστημα οι ημέρες παραλαβής συνάδουν με το ωράριο λειτουργείας του καταστήματος που είναι από Δευτέρα μέχρι Σάββατο από τις 8.30 πμ μέχρι 2.30 μμ και επιπλέον τις απογευματινές ώρες Τρίτης, Πέμπτης και Παρασκευής 5.30μμ με 8.30μμ. Για τις παραδόσεις κάθε τύπου (εντός και εκτός Αθήνας) θα ενημερωθεί ο πελάτης αρχικά μέσω email με τίτλο «Ολοκλήρωση παραγγελίας» δηλαδή ότι η παραγγελία έφυγε από το κατάστημα/αποθήκη μας και βρίσκεται σε διαδικασία μεταφοράς και όπου κρίνεται αναγκαίο είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω email ή sms για τον ακριβή χρόνο της παράδοσης. Σε περιπτώσεις παράδοσης εκτός Αθήνας ή επαρχίας τότε η αποστολή εξαρτάται και από την μεταφορική εταιρία οπότε ο πελάτης θα ενημερωθεί είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω email είτε sms τόσο για την φόρτωση όσο και τα έξοδα αποστολής.
Χρόνος παραλαβής ειδών
Είδη σε stock
Αν η παραγγελία σας γίνει μέχρι τις 12:00μμ (μεσημέρι) Δευτέρα με Παρασκευή και τα εμπορεύματα υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα τότε σας αποστέλουμε την παραγγελία σας συνήθως την επόμενη εργάσιμη μέρα εντός Αθήνας. Θα ειδοποιηθείτε σε κάθε περίπτωση για την παράδοση της παραγγελίας σας.
Αν η αποστολή γίνεται εκτός Αθήνας τότε η παράδοση γίνεται μέσω μεταφορικής εταιρίας ή courier και η ημερομηνία άφιξης των εμπορευμάτων στον πελάτη ποικίλει π.χ. για να παραδοθεί ένα έπιπλο μπάνιου σε απόθεμα στην αποθήκη μας στην Θεσσαλονίκη απαιτούνται τουλάχιστον 3 εργάσιμες ημέρες.
Είδη «Κατόπιν παραγγελίας»
Τα είδη «κατόπιν παραγγελίας» είναι είδη που πρέπει να παραγγελθούν σε κάποιον προμηθευτή μας είτε με προκαθορισμένες προδιαγραφές (πχ κάποιο μοντέλο μπαταρίας) ή με δικές σας προδιαγραφές που έχουν γίνει μόνο για εσάς (πχ κάποιο έπιπλο μπάνιου σε συγκεκριμένες διαστάσεις). Σε κάθε τέτοιο είδος αναγράφεται κάθε φορά η εκτίμηση της διάρκειας παράδοσής του στο κατάστημά μας συν την διάρκεια που θα χρειαστεί για να φτάσει σε εσας. Για παράδειγμα αν ένα έπιπλο μπάνιου αναγράφει «15 εργάσιμες ημέρες κατόπιν παραγγελίας» θα πρέπει να περάσουν 15 εργάσιμες ημέρες απ’την εξώφληση της παραγγελίας του εως την παράδοσή του.
Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελιά σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
α. Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας
Για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
β. Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο
Ανάμεσα στα εκατοντάδες προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
γ. Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών
καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
δ. Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας
εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του επειδή πχ τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
Έξοδα Αποστολής
Εντός Αθήνας
Οι μεταφορές για τις περιοχές του λεκανοπεδίου καθώς και κάποιες απ΄τις περιοχές των ανατολικών προαστίων όπως Παιανία, Παλλήνη, Σπάτα, Ραφήνα, Μαρκόπουλο κλπ δύνανται να γίνουν είτε απο μεταφορική εταιρία είτε απο εταιρία ταχυμεταφορών. Όταν η παραγγελία πραγματοποιείται μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, ο πελάτης ενημερώνεται για το ποιές δυνατότητες παράδοσης υπάρχουν και το κόστος τους. Οι τρόποι υπολογισμού μεταφορικών είναι σύνθετοι και εξαρτούνται και από τον τύπο του είδους της παραγγελίας και απ’το βάρος του καθώς και τους συνδυασμούς τους. Για παράδειγμα σας συμφέρει να επιλέξετε μεταφορική εταιρία για να παραλάβετε ένα έπιπλο μπάνιου καθώς ο τρόπος χρέωσης της μεταφορικής ευννοεί τα μεγάλα αντικείμενα. Αντίθετα για μικρά αντικείμενα όπως μπαταρίες ή αξεσουάρ μπάνιου σας συμφέρει εταιρία ταχυμεταφορών καθώς το συνολοικό ογκομετρικό βάρος είναι μικρότερο.
Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να μειώσουμε τα μεταφορικά για εσάς και γιαυτό σας δίνουμε την ευκαιρία να επιλέξετε.
Εκτός Αθήνας
Για κάθε παραγγελία εκτός Αθήνας/Αττικής χρησιμοποιείται είτε μεταφορική εταιρία είτε εταιρία ταχυμεταφορών. Το τελικό κόστος μεταφορικών μεταβάλλεται ανάλογα με τον όγκο, το βάρος και το κόστος της τελικής παραγγελίας. Λόγω του μεταβαλλόμενου όγκου των εμπορευμάτων μας είναι πρακτικά αδύνατον να υπολογίσουμε εξαρχής το ποσό μεταφοράς διότι αυτό εξαρτάται και από την περιοχή παράδοσης του πελάτη (αν είναι σε κεντρικό σημείο κοντά σε σημείο διανομής της μεταφορικής) και την προσβασιμότητα του τελικού προορισμού καθώς και τον τύπο του οχήματος που θα χρησιμοποιηθεί για την παράδοση κάτι που πάντα εξετάζεται ανα περίπτωση πελάτη για να αποφευχθούν πρόσθετες χρεώσεις.
Ο πελάτης πάντα ενημερώνεται για το κόστος των μεταφορικών πρίν την εκτέλεση της παραγγελίας. Ο πελάτης έχει την δυνατότητα να ολοκληρώσει την παραγγελία και να εξωφλήσει το υπόλοιπο της παραγγελίας και όταν ενημερωθεί για το κόστος των μεταφορικών να εξωφλήσει τα μεταφορικά κατευθείαν στην μεταφορική εταιρία. Η εταιρία μας δεν χρεώνει σε αυτή την περίπτωση τον πελάτη, η χρέωση μεταφοράς γίνεται εξ’ολοκλήρου απ’την μεταφορική εταιρία.
Τα εμπορεύματα παραδίδονται στην είσοδο της οικίας του πελάτη και όχι σε κάποιο όροφο
Απόδοση ευθύνης και εγγύηση
Ο προμηθευτής κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε μέσω του καταστήματός μας ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Οι αξιώσεις κατά του προμηθευτή για ζημιές παραγράφονται μετά από τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του προμηθευτή. Μετά δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του προμηθευτή.
Πολλά απ’τα προϊόντα που διαθέτουμε δεν έχουν εγγύηση εφόσον ο προμηθευτής και παραγωγός δεν μας έχει ειδοποιήσει για αυτήν. Είναι υποχρέωση του αγοραστή να ενημερώνεται κάθε φορά για την ύπαρξη ή μη της εγγύησης κάθε προϊόντος. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα ενημερώνει σε ευδιάκριτη θέση της προβολής του προϊόντος την εγγύηση αν αυτή υπάρχει.
Η ύπαρξη εγγύησης σε κάποιο προϊόν σημαίνει το δικαίωμα του αγοραστή να διεκδικήσει δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή λύση του προβλήματος κατά την διάρκεια αυτής. Σε περίπτωση αναζήτησης μια εκ των παραπάνω λύσεων μπορείτε να απεθυνθείτε είτε στον κατασκευαστή του προϊόντος είτε στο κατάστημά μας όπου και με τη σειρά μας θα σας κατευθύνουμε κατάλληλα.
Διαφορά τιμής μεταξύ φυσικού και ηλεκτρονικού καταστήματος
Υπάρχει περίπτωση οι τιμές στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα να διαφέρουν από τις τιμές στο φυσικό μας κατάστημα. Οι λόγοι για τους οποίους γίνεται κάτι τέτοιο είναι πολλοί. Για παράδειγμα, η αγορά ενός προϊόντος από τον προμηθευτή της εταιρίας μας και η διάθεσή του απευθείας στον πελάτη, μας επιτρέπει να μην έχουμε ενδιάμεσα μεταφορικά κόστη, ούτε να πρέπει να προσθέσουμε λειτουργικά και εταιρικά κόστη στην τιμή του προϊόντος. Αντίθετα η διάθεσή του στο κατάστημα προϋποθέτει άλλο μοντέλο τιμολόγησης σύμφωνα με τα δεδομένα της εκάστοτε περιόδου και παραγόντων της αγοράς. Σε κάθε περίπτωση η εμφάνιση του πελάτη στο κατάστημα και η απαίτηση της αγοράς του προϊόντος στην ίδια τιμή με το φυσικό μας κατάστημα δεν θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί. Αν ο πελάτης επιθυμεί την συγκεκριμένη τιμή σε ένα προϊόν τότε θα πρέπει να το παραγγείλει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
Η φύση των προϊόντων πώλησης του καταστήματός μας είναι εύθραυστη κατά ένα μεγάλο μέρος πχ πορσελάνες, πλακίδια, έπιπλα κλπ. Είναι απαραίτητη η παραλαβή των εμπορευμάτων που σας έχουμε μεταφέρει εμείς είτε με φορτηγό της εταιρίας μας είτε με αποστολή ταχυμεταφοράς είτε με μεταφορική εταιρία να γίνεται από τον ίδιο τον αγοραστή και όχι απο τρίτους που τυγχάνει να βρίσκονται στο χώρο σας πχ. εργάτες οικοδομής, υδραυλικούς, πλακάδες κα. Αν δεν βρίσκεται ο αγοραστής την ώρα της παραλαβής στο χώρο και κάποιο προϊόν αποδειχθεί ελλατωματικό αργότερα, η εταιρία μας έχει το δικαίωμα να απαλλαγεί των ευθυνών της φθοράς του/των προϊόντων.
Γενικά κατα τη διάρκεια της παραλαβής των εμπορευμάτων αυτά πρέπει να ανοίγονται απ’τις συσκευασίες τους και να ελέγχονται απ’τον αγοραστή. Μετέπειτα ευθύνες λόγω καταγγελίας φθοράς σε προϊόντα, η εταιρία μας έχει κάθε δικαίωμα να αποποιηθεί.
Κατηγορίες ειδών προς επιστροφή/αντικατάσταση
Υπάρχουν 2 κατηγορίες προϊόντων για τις οποίες ισχύουν διαφορετικοί κανονισμοί, τα προϊόντα που υπάρχουν ως μοντέλα με συγκεκριμένες προδιαγραφές και συγκεκριμένους κωδικούς και τα προϊόντα που γίνονται κατόπιν συγκεκριμένης παραγγελίας του πελάτη (πχ ένα έπιπλο με διαφορετικές διαστάσεις απ’τις αναγραφόμενες ή διαφορετικό τρόπο ανοίγματος ντουλαπιού απ’το μοντέλο καταλόγου).
Είδη με «συγκεκριμένες προδιαγραφές»
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους:
A. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της prasinosbath σας παραδόθηκαν προϊόντα άλλα ή ουσιωδώς διαφορετικά από αυτά που παραγγείλατε
B. Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε ελάττωμα στο προϊόν ή λείπει συμφωνημένη ιδιότητα του και υπό την προϋπόθεση ότι (i) δεν προβλέπεται διαφορετικά από την εγγύηση του παραγωγού, ή του εισαγωγέα και το προϊόν βρίσκεται εντός εγγύησης, οπότε και ισχύουν οι όροι εγγύησης ή (ii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) δεν έχει επέλθει η νόμιμη παραγραφή των δικαιωμάτων του αγοραστή ή (iii) αν δεν υπάρχει εγγύηση κατά το (i) και το ελάττωμα ή η ιδιότητα που λείπει δεν είναι σημαντικά.
Η prasinosbath ευθύνεται για αποζημίωση σε περίπτωση έλλειψης συμφωνημένης ιδιότητας ή ύπαρξης ελαττώματος μόνο αν αυτό έχει προκληθεί από αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρίας, οπότε και δεν ευθύνεται για ελαφρά αμέλεια.
Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς ή τιμολόγιο. Για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις τα προς αντικατάσταση/επισκευή προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής κλπ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημά μας.
Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
Αλλαγή: Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αλλαγή τους με άλλο προϊόν ή προϊόντα μέχρι του ύψους του τιμήματος που έχετε καταβάλλει ή με πρόσθετο τίμημα αν επιθυμείτε, μέσα σε είκοσι (20) ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος.
Επιστροφή: Έχετε το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών σύμφωνα με το άρθρο 5 παρ.10 του ν.2251/1994. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία. Επίσης πρέπει να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. Τιμολόγιο, Απόδειξη λιανικής κλπ). Στην περίπτωση πoυ έχετε πληρώσει με κάρτα πληρωμής προβαίνουμε άμεσα στην εντολή προς τον εκδότη της κάρτας και δεν ευθυνόμαστε για τυχόν καθυστερήσεις πίστωσης του τιμήματος σε εσάς που δεν οφείλονται σε εμάς.
Είδη κατα παραγγελία
Κάποια είδη ενω παρουσιάζονται στον ιστότοπό μας ως συκεκριμένα, με συγκεκριμένο χρώμα και προδιαγραφές, δύνανται να τροποποιηθούν βάση των επιθυμιών του πελάτη όπως πχ τα έπιπλα μπάνιου ή οι καμπίνες μπάνιου που έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις διαστάσεις του πελάτη. Σε αυτήν την περίπωση δεν επιτρέπονται ούτε οι αλλαγές, ούτε οι επιστροφές. Σε περίπτωση που παραληφθεί προϊόν κατα παραγγελία με φθορές, και έχει ελεχγθεί μόνο απ’τον αγοραστή κατά την παραλαβή του και όχι απο τρίτους (πχ εργάτες οικοδομής, υδραυλικούς κλπ) και έχει διαπιστωθεί φθορά κατά τη μεταφορά είτε εργοστασιακό σφάλμα τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με το κατάστημά μας προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημά σας.
Χρέωση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας
Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα δέχεται πιστωτικές κάρτες VISA, Mastercard, Maestro, American Express, Diners, JCB μέσω της Viva Wallet. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα με πιστωτική κάρτα προστατεύονται από συστήματα online ασφαλείας που χρησιμοποιεί η Viva Wallet. Προς το παρόν δεν διαθέτουμε αγορές με άτοκες δόσεις.
Η Viva Wallet είναι η πρώτη ευρωπαϊκή Neobank που διαθέτει εξολοκλήρου υποδομή στο Microsoft Azure cloud με υποκαταστήματα σε 23 χώρες στην Ευρώπη με πάνω από 600 υπαλλήλους. Παρέχουν υπηρεσίες σε 19 διαφορετικές γλώσσες και πληρωμές σε 10 νομίσματα. Η Viva Wallet είναι επίσημο μέλος της Visa και της Mastercard για υπηρεσίες acquiring και issuing. Η Viva Wallet Holdings κατέχει Ελληνική τραπεζική άδεια (VIVABANK SA) και άδεια Ιδρύματος ηλεκτρονικού χρήματος από την Τράπεζα της Ελλάδος σύμφωνα με τις διατάξεις της Οδηγίας PSD II για δραστηριότητες στην περιοχή ΕΟΧ-31 και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Για να μπορέσουμε να σας παραδώσουμε την παραγγελία θα πρέπει η πιστωτική κάρτα να ανήκει στο πρόσωπο που έκανε την παραγγελία. Σε περίπτωση που παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας η πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα.
Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Για παραλαβή από κατάστημα θα πρέπει ο κάτοχος της πιστωτικής κάρτας να προσκομίσει την πιστωτική του κάρτα και την ταυτότητά του. Το ίδιο ισχύει και αν παραγγέλνετε για λογαριασμό εταιρίας. Σε αυτή την περίπτωση η κάρτα θα πρέπει να είναι εταιρική και το όνομα του παραλαβόντος να αναγράφεται στην κάρτα.
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
Μπορείτε να εξοφλήσετε την παραγγελία σας στους παρακάτω λογαριασμους:
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Δικαιούχος: ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΦΟΙ ΟΕ
IBAN: GR4801721830005183045692014
ALPHA BANK
Δικαιούχος: ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΦΟΙ ΟΕ
IBAN: GR8201401840184002002013771
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Δικαιούχος: ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΑΦΟΙ ΟΕ
IBAN: GR9601107140000071400336856
και στείλτε μας το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής πληρωμής στο info@prasinosbath.gr. Με την λήψη του αντίγραφου της τραπεζικής εντολής πληρωμής, μας διευκολύνετε σημαντικά ως προς τον έλεγχο της εξόφλησης της παραγγελίας και την επιτάχυνση της διαδικασίας έναρξης της επεξεργασίας της παραγγελίας σας.
Παραλαβή της παραγγελίας στο φυσικό κατάστημα
Σε περίπτωση που έχετε επιλέξει να παραλάβετε τα είδη απ’το κατάστημα θα πρέπει να έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας κατά την διάρκεια της Ολοκλήρωσης παραγγελίας απ’το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα ειδοποιηθείτε με email ή με τηλεφωνική επικοινωνία όταν η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή απ’την έδρα μας Λ. Δημοκρατίας 65, Μελίσσια, 15127.